niedziela, 3 stycznia 2016

Mój zwierzęcy przyjaciel

Zanim przejdziemy do TAGU , to przepraszam , że nie było tak długo posta , no były święta , sylwester i nie znalazłam czasu , ani pomysłu.
Wczoraj  przeszukiwalam internet i znalazłam Tag MÓJ ZWIERZĘCY PRZYJACIEL
Nieprzedłużając zaczynajmy


1 jak się wabi?
Wabi się Kitka
2 Co to za zwierzak?
Kitka to świnka morska
3 Jakiej jest rasy ?
To jest rozetka
4 Jak inaczej ją nazywam?
Kitulas , Kitul, Kit Kat



5 Jak ją dostałaś?
Dostałam ją na gwiazdkę
(A klatkę na urodziny 29.10)
6 Jak długo ją masz?
Mam ją z 2 lata coś około tego
7 Ile ma lat?
Ma 2 lata i 10 dni
8 Kim jest dla ciebie?
Kitka jest moją przyjaciółką i rodziną



9 Co cie w niej denerwuje?
Niema takiej rzeczy na co mnie wkurza w niej
10 Ulubiona z nią chwila?
Każda chwila z Kitulasem jest do mnie ważna, ale taka najwazniejsza to kiedy poraz pierwszy się z nią spotkałam

pytania http:zapytaj.onet.pl

To wszystko na dziś
Mam nadzieje ze post się spodobał
Niezapomnij zaobserwować i skomentować
Cześć

2 komentarze:

  1. Ona cię nie denerwuje? A gdy chce jeść: kuiii kuiii :D Jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jaka słodka! Świnki morskie to moje ulubione zwierzątka domowe <3 Sama miałam jedną świnkę i nazywała się Malinka. Niestety, ale opuściła mnie końcem września zeszłego roku. Dzięki Malince jestem teraz ogromną miłośniczką tych gryzoni. Malinka ciągle denerwowała się o wszystko ale i tak byłą słodką świnką :D
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń